Η εταιρεία του γεωπόνου Γροσομανίδη Μιχάλη – “Το μαξούλι” δραστηριοποιείτε στον χώρο του εμπορίου γεωργικών εφοδίων και οικοδομικών υλικών.

Μανταμάδος – Λέσβος,
ΤΚ 81104, Ελλάδα
(+30) 22530 61706
m.grosomanidis[@]gmail.com

FAQs

Συχνές Ερωτήσεις

Όλα μας τα προϊόντα τιμολογούνται / παραδίδονται στην έδρα του καταστήματος μας και επιβαρύνονται με 17% ΦΠΑ.

Φυσικά και δεχόμαστε και τηλεφωνικές παραγγελίες.

Για διευκόλυνση σας, εάν θέλετε να παραγγείλετε προϊόντα που είδατε εντός το ηλεκτρονικού μας καταστήματος, να σημειώστε και να μας αναφέρετε, τους κωδικούς των προϊόντων που σας ενδιαφέρον προκειμένου να μην γίνει κάποιο μπέρδεμα.

Πάλι όμως θα πρέπει να γίνει η εξόφληση (εκτός και εάν επιθυμείτε να γίνει με αντικαταβολή) προκειμένου να αποσταλεί η παραγγελία.

Εφόσον βρίσκεστε στο νησί της Λέσβου και μπορείτε να έρθετε από το κατάστημα μας, τότε μπορείτε να ολοκληρώσετε και την παραγγελία σας, επιλέγοντας παραλαβή από το κατάστημα.

Απλά θα πρέπει να έχετε υπόψιν σας, ότι στην περίπτωση αυτή εφόσον η παραγγελία είναι από 500 ευρώ και άνω, θα πρέπει η εξόφληση να γίνει μέσω κάρτας ή τραπεζικής κατάθεσης.

Εάν το προϊόν είναι “Σε απόθεμα“, με το που θα το παραγγείλετε, συσκευάζουμε άμεσα την παραγγελία και τα παραδίδουμε στην courier / μεταφορική.

Εάν όμως το προϊόν είναι “Διαθέσιμο Κατόπιν Παραγγελίας“. Τότε θα πρέπει πρώτα να το παραλάβει η εταιρείας μας από τις επίσημες αντιπροσωπείες και μετά να σας το προωθήσουμε.

Ο συνήθης χρόνος παραλαβής της παραγγελίας είναι 3-5 ημέρες για προϊόντα που υπάρχουν στο κατάστημα και 7- 10 ημέρες για προϊόντα που είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.

Στην «Εξέλιξη Παραγγελίας» μπορείτε να ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελίας, τόσο σε ότι αφορά την ετοιμασία / τιμολόγηση της παραγγελίας, όσο και κατά την διαρκεια της αποστολής / παραλαβής.

Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει σε περίπτωση μη συμφωνίας των χαρακτηριστικών του σε σχέση με την παραγγελία ή δεν λειτουργεί. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι χαλασμένο θα αποσταλεί στην εταιρεία μας για αποκατάσταση της βλάβης ή την αντικατάσταση του προϊόντος.

Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου προϊόντος, θα πρέπει οπωσδήποτε, προτού κάνετε οτιδήποτε, να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Είμαστε στην διάθεση σας

Φόρμα Επικοινωνίας